reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Borsanyiová

Gabriela Borsanyiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mierne emancipovaná žena,ktorá rada rozpráva-takže "ukecaná",manžel je hlava rodiny, no ja som krk ktorý tou hlavou krúti- funguje to už 24rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Návod ako zaspať do práce...

Gabriela Borsanyiová

Návod ako zaspať do práce...

V júni som nastúpila do nového zamestnania. Bolo to všetko veľmi vzrušujúce... Nová doktorka, noví pacienti, kolegyne, proste úplne nové prostredie a vzťahy.

  • 20. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 848x
  • 10
Stretnutie po rokoch...

Gabriela Borsanyiová

Stretnutie po rokoch...

Určite poznáte pocit, keď túžite stretnúť človeka, ktorého ste nevideli mnoho rokov.  To sa prihodilo mne... Viac ako 20 rokov som nevidela bratranca, s ktorým som prežila neuveriteľné detstvo, nik okrem nás dvoch vlastne netuší čo sme prežili, a myslím pravidelne naňho aspoň raz do týždňa určite...

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Uväznený...

Gabriela Borsanyiová

Uväznený...

V septembri sa v Bratislave už piaty rok konali Korunovačné slávnosti. Každý rok je rekonštrukcia korunovácie iného panovníka, tento rok to bol Ferdinand II. a predstavoval ho herec Maroš Kramár.

  • 16. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kuchyňa a ja...

Gabriela Borsanyiová

Kuchyňa a ja...

Kuchyňa v byte je veľmi zvláštna miestnosť, dnu sa nosia potraviny v surovom stave a vynášajú sa von uvarené... a to myslím si všetci milujú. Ak je človek, ktorý tam vládne šikovný, šíri sa odtiaľ nebeská vôňa a pri jedení je nebíčko v papuľke

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bude gentleman chránený druh?

Gabriela Borsanyiová

Bude gentleman chránený druh?

Nedávno ma môj syn pobavil svojou príhodou, ako zabudol natankovať a auto mu „skapalo“ práve v najnevhodnejšiu chvíľu. Ja som mu na oplátku porozprávala niečo podobné...

  • 7. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
reklama
Dovolenka

Gabriela Borsanyiová

Dovolenka

Posledné roky si všímam, že ľudia priam bažia po exotických alebo aspoň morských dovolenkách. Priznám sa, mňa to neláka.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 125x
  • 6
Operácia nášho „dieťaťa“.

Gabriela Borsanyiová

Operácia nášho „dieťaťa“.

Donedávna v našom byte s nami bývali naše deti 2+1. „2“ sú náš syn Tomáš a dcéra Lenka, „+1“ je naša sučka- bradáč- Aja.

  • 19. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Aj takí sú ľudia II ...

Gabriela Borsanyiová

Aj takí sú ľudia II ...

Vošla k nám objednaná pacientka, žena niečo cez tridsať rokov, rukami žmolila vreckovku a očami si nervózne obzerala ambulanciu. Bola u nás prvý raz a evidentne sa bála.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Aj takí sú ľudia...

Gabriela Borsanyiová

Aj takí sú ľudia...

Tento príbeh vyplával v mojej mysli na povrch nedávno, keď som s kolegyňou sedela pri káve po ordinačných hodinách a spomínali sme na naše začiatky.Skoro ako staré babky.

  • 15. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Taxikár sa „nabalil“ ...

Gabriela Borsanyiová

Taxikár sa „nabalil“ ...

Som majiteľom auta a napriek tomu občas používam taxi. Na tom nie je nič zvláštne - uznávam. Je to väčšinou vtedy, keď mám auto v servise.

  • 14. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 684x
  • 10
reklama
Upratovačka

Gabriela Borsanyiová

Upratovačka

Určite každý obyčajný človek bežne pracujúci si neraz vzdychne aká je ekonomická situácia rodiny zložitá, nebodaj ak si treba zobrať hypotéku. Treba porozmýšľať, kde vziať peniaze navyše a nekradnúť- a hups: je tu vedľajší pracovný pomer, kedy?- VEČER.

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 660x
  • 12
Ako mi skoro " ukradli" auto.

Gabriela Borsanyiová

Ako mi skoro " ukradli" auto.

Keďže je dnes každá koruna dobrá, našla som si vedľajší pracovný pomer- upratovanie v Národnej banke. Čas sú peniaze a tak používam ako dopravný prostriedok auto. Ponáhľam sa do práce, zaparkujem vedľa podobnej škodovky ako mám ja- hurá že je voľný flek.

  • 3. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 14
Nakupovanie

Gabriela Borsanyiová

Nakupovanie

Milé dámy, určite sa vám stalo, že ste prišli do obchodu s oblečením, poobzerali ste sa a oslovilo vás to: tu pekný pulóvrik, tam blúzka, na inom konci úžasné nohavice – nebodaj kostýmček ... Ako sa tak rozhliadate pristúpi k vám dievčina štíhleho vzrastu odhadom 45kg aj s topánkami: „čo hľadáte?“ a vy špitnete: „niečo pekné na mňa, idem na stužkovú dcére a chcem dobre vyzerať...“  Ona dvihne obočie, premeria si vás pohľadom od hlavy po päty a ucrkne: „ poďte so mnou...“ Privedie vás do najzadnejšieho kúta predajne k jednému stojanu nadrozmerných veľkostí a ukáže- vyberte si a odcupitá.No a vy tam stojíte a zízate- začnete sa prehrabávať v tom oblečení, ale je to hrôza a des..., oblečenie, ktoré vôbec nie je moderné, samé biele blúzky a neforemné tmavé sukne... Otočíte sa a pohľadom hľadáte „tú“ slečnu: „Prosím vás nič iné nemáte?“ – „ Vo vašej veľkosti? (48-50) NIE!“  Smutne odchádzate.

  • 21. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu