reklama

Stretnutie po rokoch...

Určite poznáte pocit, keď túžite stretnúť človeka, ktorého ste nevideli mnoho rokov.  To sa prihodilo mne... Viac ako 20 rokov som nevidela bratranca, s ktorým som prežila neuveriteľné detstvo, nik okrem nás dvoch vlastne netuší čo sme prežili, a myslím pravidelne naňho aspoň raz do týždňa určite...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 

Všetko čo malé dieťa potrebuje vedieť, ma naučil on. Pískanie na prstoch, preliezanie plotov, vyliezť na strom, jazda na prasati, potápanie sa v potoku, útek pred zlým susedom, kradnutie v cudzej záhrade, plazenie sa pod oknami, klamanie babke, prvé fajčenie, prvá diskotéka, príchod neskoro domov po termíne... to bol môj svet - môj bratranec, ktorý k nám pricestoval každé prázdniny. Túžila som po ňom, čakala som ho každý rok. Dnes si uvedomujem, že to bola moja platonická láska a ako dospievajúce dievča som ho vlastne milovala...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeho osud som poznala veľmi útržkovite, nik mi nič bližšieho nepovedal, iba viem, že posledných pár rokov žije v Grécku a je veľmi spokojný.

Strýko ( jeho otec) mi zrazu zavolal, prechádza Slovenskom a či sa chcem s ním stretnúť...

To akože sa pýta zo žartu??? Jasné, že sa chcem s ním stretnúť a dúfam, že aj on túži po stretnutí so mnou...

Pripravila som sa patrične... napiekla som muffiny (muži majú radi sladké), niečo slané – nebodaj k pivu alebo k vínu. Zhodou okolností bola dcéra na hríboch a doniesla veľa bedlí, tak som ich vysmažila ako rezne – proste mňamka...  

No stretnutie prebehlo pre mňa zdrvujúco. Ten človek bol klbko nervov, málo rozprával a keď predsa, tak iba o psoch, ktorých chová. Ja viem, že je to jeho láska, ale ja som čakala, že zaspomíname na staré časy a porozpráva mi o svojom živote, ako sa má, čo robí, s kým žije, niečo málo o minulosti, niečo málo o budúcnosti... A hlavne, že ma vystíska a vybozkáva, keď sme sa tak dávno nevideli... a nič. Proste sme sa stretli ako keby sme sa videli včera a vieme o sebe všetko... Ja som sa snažila aj nadviazať reč, ale prišlo mi, že je to zbytočné. Neviem prečo vlastne prišiel a čo vlastne chcel... Presvedčil ho otec?  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľmi som bola z toho stretnutia rozčarovaná. Až tak veľmi, že som sa večer, keď som s dcérou rozoberala návštevu, neudržateľne rozplakala. Vysvetlila som jej, čo tá návšteva pre mňa znamenala... Vlastne až teraz, ako 42 ročná som si uvedomila, že sa moje detstvo skončilo. Ten človek už nejestvuje. Ten človek zostal iba v mojich spomienkach a neviem či vôbec existoval... Možno prežil veľa zlého a mala by som ho ospravedlniť, ale momentálne so mnou lomcujú city... a neviem mu jeho správanie odpustiť...  

Som už asi stará žena, „mládí v prdeli a do dúchodu daleko“...

 GABY.

Gabriela Borsanyiová

Gabriela Borsanyiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mierne emancipovaná žena,ktorá rada rozpráva-takže "ukecaná",manžel je hlava rodiny, no ja som krk ktorý tou hlavou krúti- funguje to už 24rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu