reklama

Ako mi skoro " ukradli" auto.

Keďže je dnes každá koruna dobrá, našla som si vedľajší pracovný pomer- upratovanie v Národnej banke. Čas sú peniaze a tak používam ako dopravný prostriedok auto. Ponáhľam sa do práce, zaparkujem vedľa podobnej škodovky ako mám ja- hurá že je voľný flek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

 Počas práce som išla vyniesť smeti do kontajnera a vidím ako sa ženú po ceste dve odťahovacie autá a s nimi policajti. A ešte si pomyslím: chudák ten komu ho idú odtiahnuť.

Ako sa tak obzerám kam to vlastne išli, skoro ma porazilo... bože však oni sa motajú okolo môjho auta!! Oni ho chcú naložiť... „Hej čakajte, čo to robíte? To je moje auto !“

No rýchlo som sa dozvedela, že som porušila dopravné predpisy a preto ide auto preč. Až potom som si všimla ledva viditeľné čiary na zákaz parkovania. Medzitým susedné auto už naložili a ufujazdili preč, preto som sa snažila rýchlo rozmýšľať ako  toho policajta ukecať... Snažila som mu povedať, že tu robím a bohužiaľ pruhy som si nevšimla... „Ak do 5 minút donesiete doklady a peniaze na pokutu, tak tu počkám“ Bože, aký zlatý policajt- pomyslela som si a letela som v šľapkách na dvadsiate poschodie čo mi sily stačili, skoro som sa zabila.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som doletela ledva lapajúc dych, pozapisoval čo bolo treba a vyštekol-2000sk pokuta!

Skoro som zamdlela- bože veď to je skoro mesačný zárobok!! Keďže som nereagovala dvihol hlavu, že čo? A zbadal pred sebou babu smrteľne bledú, trasúcu sa od vyčerpávajúceho behu, ktorá otvára ústa a nič z nich nevychádza... Asi 15 sekúnd sme na seba zírali, potom sa usmial a hovorí „ okamžite si to preparkujte, dajte mi ako blokovú pokutu 500 sk a nech vás viac nevidím“. Prikývla som, trasúcou rukou mu podávam peniaze a keďže som sa cítila dotknutá „nespravodlivosťou“ ucrkla som, že obral moju dcéru o električenku. Prekvapene na mňa pozrel a zahučal- baba zmiznite!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozrejme že som sa nenechala dvakrát ponúkať. Odvtedy si dávam veľký pozor, kde parkujem. Človek sa učí na vlastných chybách... A v kútiku duše som ďakovala za takého „ľudského“ policajta.  GABY  

Gabriela Borsanyiová

Gabriela Borsanyiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mierne emancipovaná žena,ktorá rada rozpráva-takže "ukecaná",manžel je hlava rodiny, no ja som krk ktorý tou hlavou krúti- funguje to už 24rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu