reklama

Nakupovanie

Milé dámy, určite sa vám stalo, že ste prišli do obchodu s oblečením, poobzerali ste sa a oslovilo vás to: tu pekný pulóvrik, tam blúzka, na inom konci úžasné nohavice – nebodaj kostýmček ... Ako sa tak rozhliadate pristúpi k vám dievčina štíhleho vzrastu odhadom 45kg aj s topánkami: „čo hľadáte?“ a vy špitnete: „niečo pekné na mňa, idem na stužkovú dcére a chcem dobre vyzerať...“  Ona dvihne obočie, premeria si vás pohľadom od hlavy po päty a ucrkne: „ poďte so mnou...“ Privedie vás do najzadnejšieho kúta predajne k jednému stojanu nadrozmerných veľkostí a ukáže- vyberte si a odcupitá.No a vy tam stojíte a zízate- začnete sa prehrabávať v tom oblečení, ale je to hrôza a des..., oblečenie, ktoré vôbec nie je moderné, samé biele blúzky a neforemné tmavé sukne... Otočíte sa a pohľadom hľadáte „tú“ slečnu: „Prosím vás nič iné nemáte?“ – „ Vo vašej veľkosti? (48-50) NIE!“  Smutne odchádzate.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

  Toto všetko som prežila, keď mala stužkovú moja dcéra. Čo som sa nalietala po obchodoch... Nakoniec som sa musela uspokojiť so šatami z Miletičky. A tak je to aj s inými druhmi oblečenia a o spodnom prádle väčších rozmerov ani nehovorím, takže po obchodoch chodím iba v nevyhnutných prípadoch.   O mojich peripetiách s oblečením vie moja švagriná Zuzka, ktorá je polovica zo mňa, ale napriek tomu chodí nakupovať do Rakúska. Jedného dňa ma asi už nemohla počúvať a tak sme sa dohodli, že pôjdeme na nákupy spolu. Naškriabala som z rodinného rozpočtu hriešnych 100 eur a išlo sa na nákupy. Zaviedla ma do obchodu a zavelila „ choď a nakupuj“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nesmelo som sa rozhliadla a poslušne som zamierila k regálu nadrozmerných veľkostí. Vybrala som si ¾ rifle ( pre istotu dvoje) a nejaké letné tričká a išla som do kabínky . Obliekla som si prvé rifle, zapnem gombík a skoro mi oči vypadli z jamôk- rifle mojej veľkosti mi boli VEĽKÉ, odstávali asi o 5-8 cm v páse. Vystrčila som v panike hlavu z kabínky a skríkla som na druhú stranu obchodu: " Zuzana tie nohavice sú mi veľké..."

Slovenská časť nakupujúcich vybuchla smiechom a Zuzana zakričala späť:" hľadaj v menších číslach". Zmätene som išla vrátiť tovar (od hamby by som sa strčila do myšacej diery) a vybrala si menšie čísla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakupovanie nakoniec dopadlo dobre.Celá nadšená som si kúpila niekoľko kúskov oblečenia a vôbec mi už neprišli drahé.Nič sa totiž nevyrovnalo pocitu, že mne môže byť v normálnom obchode niečo aj VEĽKÉ.

Takže v závere som prišla na to, že ja nie som vôbec obézna, mám normálnu postavu-problém je u výrobcov oblečenia- oni s nami normálnymi nerátajú!

Dievčatá milujte svoje telá a svoje kilogramy,riešenie sa určite nájde...

Ja som vďaka Zuzane našla. GABY

Gabriela Borsanyiová

Gabriela Borsanyiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mierne emancipovaná žena,ktorá rada rozpráva-takže "ukecaná",manžel je hlava rodiny, no ja som krk ktorý tou hlavou krúti- funguje to už 24rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu