reklama

Dovolenka

Posledné roky si všímam, že ľudia priam bažia po exotických alebo aspoň morských dovolenkách. Priznám sa, mňa to neláka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Keď sme boli s manželom mladší, nemali sme na dovolenky ani pomyslenie, pretože sme mali dve malé deti a ani finančne sme na tom neboli najlepšie. Takže dovolenky prebiehali asi tak, že sme sa s manželom striedali pri deťoch počas prázdnin, a roky ubiehali... Deti odrástli, sú dospelé a my sme pochopili, že nie sme tak starí, aby sme sedeli doma pri radiatore a pozerali telku.

Začali sme opatrne cez internet obzerať "terén" našich dovoleniek. A hľa, išlo to...

Prvá dovolenka bola v štýle rehabilitácie. Piešťany... super miesto, úžasný oddych, relax, všetci sa venujú vám a vy IBA "nasávate" tú pohodu okolo vás. Prosto úžasné. Asi štyri roky sme si to zopakovali a potom som začala vŕtať do manžela, že by sme mohli zažiť aj niečo iné. A tak zasa zapracoval internet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď mi manžel zahlásil,že na dovolenku pôjdeme na safari - v prvom momente som si pomyslela, že sa zbláznil. Potom mi povedal, že safari je v Čechách - tomu som už vôbec nerozumela - DVÚR KRÁLOVÉ. Malý, rozkošný hotelík, voľný vstup do úžasnej zologickej záhrady, pekné malé mestečko, zaujímavé výlety do okolia, nádherná príroda... Svojím nadšením pre túto dovolenku doslova "zblbol" našich priateľov, dokonca sa pridala aj naša dcéra s priateľom - no proste išli sme dvoma autami, osem ľudí.Mal to dokonale premyslené, naplánované... Pre mňa bonus - výlet BABIČČINO ÚDOLÍ - kde B. Nemcová napísala knihu "Babička" , ktorú milujem. Po večeroch sme hrávali bowling, chlapi proti ženám. Samozrejme, že nás "vytĺkli" , ale bavili sme sa úžasne, dokonca sa chodili na naše súboje pozerať hostia aj recepčné a vraveli, že takú zábavu tu už dlho nemali. Nechcite vidieť tú svalovicu potom... Samozrejme, že sme navštívili aj ZOO. Poviem vám, že tá naša bratislavská sa môže skovať... Obrovský pozemok, kde máte celý deň čo pozerať. Zvieratá čulé, pár centimetrov od vás, z celého sveta... a ak nevládzete chodiť povozí vás vláčik, alebo safariautobus. Večer si môžete objednať nočné safari s odborným výkladom, dozviete sa samé zaujímavé veci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Proste dovolenka ako sa patrí, všetci sme si pochvalovali a nepotrebovali sme k tomu more.Spomienky budú nádherné, všetko je zdokumentované na videu a stovkách fotografii. Myslím, že sme si to všetci naozaj užili a môjmu mužovi sa to naozaj podarilo...

 GABY

Gabriela Borsanyiová

Gabriela Borsanyiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mierne emancipovaná žena,ktorá rada rozpráva-takže "ukecaná",manžel je hlava rodiny, no ja som krk ktorý tou hlavou krúti- funguje to už 24rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu