reklama

Operácia nášho „dieťaťa“.

Donedávna v našom byte s nami bývali naše deti 2+1. „2“ sú náš syn Tomáš a dcéra Lenka, „+1“ je naša sučka- bradáč- Aja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 

 Tomáš sa odsťahoval k priateľke, stala sa z neho ako ja hovorím- samostatná bojová jednotka.

 Ľudia, ktorí chovajú dlhé roky nejaké zviera, mi dajú za pravdu, že po 12-tich rokoch to nie je IBA zviera. Krásny výraz na to vymyslel môj manžel- je to ČLOPES. A je to pravda, ja sa s ňou naozaj dosť často rozprávam ako s človekom a ona sa tvári, že mi rozumie. Milujeme ju všetci, no do nedávna som netušila ako som na ňu citovo naviazaná práve ja...  

Zrazu som si všimla, že Ajuška ani moc nežerie, pobehne iba keď naozaj musí, pod schodmi pozerá ako keby hovorila- „to myslíš vážne, že mám ísť pešo?“, a ešte ako keby pribrala, ale akosi čudne a na viac sa začala pýtať von aj v noci, čo od šteňaťa nerobila.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Náš veterinár stanovil diagnózu- zápal obličiek, dal antibiotiká a na kontrolu o 2 týždne.

Ibaže Ajke sa stav zhoršoval z hodiny na hodinu, bola som z toho nervózna. Išli sme na kontrolu za 48 hodín, doktor jej niečo pichol a poslal nás domov, ale mne sa to nepozdávalo a išla som k inému doktorovi na vyšetrenie- pre istotu. V ambulancii ju vyšetrili a doktor sa zhrozil- a mňa nasledujúcimi slovami skoro odrovnal- UMIERA. „To nie, robte niečo, je to moja dcéra...“ A tak sa začal boj s časom, rôzne infúzie, lieky, injekcie a na koniec operácia, ktorá mala byť urobená hneď na začiatku.  

Mala som strach, plakala som, tíšila som psa, potichu som zúrila a čakala som na zázrak... Zobrala som si v robote dovolenku, aby som sa o ňu mohla starať, pomáhať jej... Keď som v robote zdôvodňovala, načo potrebujem dovolenku, bola som taká rozčúlená, že šéf radšej neprotestoval. Ale kolegovia ma vôbec nechápali, keď som im opisovala situáciu. Radili mi, aby som psa radšej utratila, ušetrím peniaze aj čas. „Blbci, ak Vám ochorie dieťa, tiež ho dáte utratiť?, nepozeráte predsa na peniaze“.   V deň operácie som bola tak isto nervózna, ako keď operovali Lenku na slepák.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Želaný zázrak sa dostavil...Ajuška prežila a začala sa pozvoľna uzdravovať. Doktorovi som ďakovala pri každej kontrolnej návšteve a velebila jeho šikovné ručičky.

Ajka je zas zdravá a v dobrej kondícii. Máme znej všetci radosť a dúfame, že bude ešte dlho medzi nami.    

  GABY.

Gabriela Borsanyiová

Gabriela Borsanyiová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mierne emancipovaná žena,ktorá rada rozpráva-takže "ukecaná",manžel je hlava rodiny, no ja som krk ktorý tou hlavou krúti- funguje to už 24rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu